Pred vrati je sezona piknikov, ko bodo družine in prijatelji uživali v mesnih dobrotah bodisi na domačem vrtu bodisi v naravi. Ker vsak dober gospodar žara ve, da pravi piknik ne mine brez mesnih dobrot, smo v Skupini Panvita za ljubitelje piknikov za otvoritev sezone pripravili dve novosti: dobrote z Leskovačkega roštilja in Piščančji žar.

Piknik je sinonim za zabavo, druženje in najokusnejšo hrano. Tega se dobro zavedamo tudi v Skupini Panvita, kjer za ljubitelje mesnih izdelkov predstavljajo dve novosti linije AVE GRILL: Leskovački roštilj in Piščančji žar. Uvedbo mesnih novitet smo pospremili z zanimivo spomladansko kampanjo. V njej kot ambasadorji specialitet za žar znamke AVE nastopajo člani družine Gurman, ki najraje piknikujejo na svojem domačem vrtu, za medsebojno komunikacijo pa uporabljajo svojstven »mesni sleng«.
Aljaž Podlogar, izvršni direktor za komercialo Skupine Panvita, je ob lansiranju novosti povedal: »Leskovački roštilj in Piščančji žar sta novosti, ki bosta zadovoljili tudi največje gurmane. Pripravljeni sta iz mase, ki so jo za ljubitelje mesa pripravili največji mojstri žara. Leskovačke dobrote so celo začinjene s tradicionalno originalno recepturo. V mislih smo imeli tudi skrb potrošnikov za kakovost in varnost izdelkov. Skupina Panvita namreč zagotavlja sledljivost v celotni verigi pridelave in predelave, od njive do mize. S tem zagotavlja tudi slovenski izvor, kar daje izdelkom AVE še večjo vrednost.«

Žar družinske sreče z AVE GRILL
Blagovna znamka AVE že od nekdaj slovi po izvrstnih čevapčičih, pleskavicah in klobasah za žar. Surovinska osnova za te izdelke prihaja s farm Skupine Panvita, temu pa je dodan izbran okus pravilnih začimb, s pomočjo katerih izdelki dosežejo neponovljiv okus. Nova izdelka Leskovački roštilj in Piščančji žar bosta mesne navdušence prepričala, da »niti pod ražnjič« ne bodo pozabili na okusne mesne dobrote, ko se bodo odpravljali na sproščujoč dan v naravi in si pripravili omamno in dišeče kosilo sredi travnika (»niti pod ražnjič« je besedna zveza, ki bi se v klasičnem pogovornem jeziku glasila »niti pod razno« in jo pogosto zasledimo v retoriki Gurmanovih).

Prva novost letošnje sezone, Leskovački roštilj, temelji na tradicionalnem balkanskem okusu roštilja. Nove produktne novosti so Leskovačka klobasica, Leskovačke pleskavice, Leskovački čevapčiči, ki bodo hit letošnjega poletja, in Leskovački čevapčiči s kajmakom. Posebnost slednjih je, da vsebujejo kajmak, ki je že zamešan v osnovno maso izdelka, kar je posebna inovacija na trgu. Za vse ljubitelje mesnih pregreh torej prihajajo novi izdelki, ki pravih mesnih navdušencev zagotovo ne bodo pustili ravnodušnih.

Druga novost, AVE Piščančji žar, je nepogrešljiv del vsakega piknika. Liniji iz slastnega piščančjega mesa, ki se mu je težko upreti, sploh če je ta lepo zapečen na žaru, se je pridružilo še nekaj izdelkov: Mini piščančja nabodala, Nabodala s sirom ter izvrstni Piščančji gyros, ki je začinjen z originalno gyros začimbo.

Več prispevkov si lahko ogledate tudi v arhivu.