V začetku junija smo v Panviti pričeli z investicijo v steklenjak, ki bo namenjen pridelavi solate. Zagon proizvodnje je predviden junija prihodnje leto, vrednost naložbe pa je ocenjena na 9 milijonov evrov.


Steklenjak bo namenjen pridelavi solate, skupna površina objektov investicije znaša 2 ha pridelovalne površine. Gre za investicijo v visokotehnološko pridelavo zelenjave skozi vse leto na dovršenem sistemu gojenja in na premičnih gojitvenih kanalih. Prav tako omogoča nadzor ter uravnavanje mikroklimatskih pogojev. Na letni ravni je predvidena pridelava 4 milijonov glav solate.


V Panviti stremimo k nenehnim izboljšavam in razvoju. Zaveza k ponudbi kakovostnih in svežih lokalnih izdelkov nas uvršča na prvo mesto med slovenskimi potrošniki, zato si ves čas prizadevamo za širjenje ponudbe visokokakovostne lokalne hrane ter za uvajanje inovativnih rešitev. Tako je tudi investicija v steklenjak sled naši zaobljubi k ponudbi kakovostnih, svežih, lokalnih in trajnostnih izdelkov. S tovrstnimi investicijami želimo povečati lokalno pridelavo in zmanjšati odvisnost od uvoženih izdelkov. Verjamemo, da bomo s tem pripomogli k boljši prehranski varnosti in dostopnosti svežih, kakovostnih zelenjavnih pridelkov za slovenske potrošnike.

5. november 2025
Podjetja Panvita Kmetijstvo d.o.o., Panvita Agromerkur d.o.o. in Panvita MIR d.d. se pridružujejo projektu Podpora podjetjem za podaljševanje delovne aktivnosti (ASI +). Namen projekta je spodbuditi podjetja k učinkovitemu upravljanju starejših zaposlenih in h krepitvi kompetenc starejših zaposlenih z vidika podaljševanja njihove delovne aktivnosti. Z različnimi aktivnostmi bomo: spodbujali medgeneracijsko sodelovanje in prenos znanja, omogočali dodatna usposabljanja in strokovno podporo, izvajali programe za ohranjanje zdravja in dobrega počutja pri delu, ter razvijali kulturo spoštovanja in razumevanja med generacijami. Pridobljena sredstva v sklopu projekta ASI + bodo namenjena za aktivnosti starejših zaposlenih nad 50 let. Prav tako pa bomo z lastnimi sredstvi v aktivnosti vključili tudi ostale zaposlene. Projekt ASI + bo naša priložnost, da gradimo prihodnost podjetja.
15. oktober 2025
Konec septembra je Skupina Panvita zaključila veliko AVE nagradno igro, v kateri je podelila glavno nagrado – električni Renault 5. Srečna dobitnica je postala gospa Cesar, ki se je domov odpeljala v povsem novem avtomobilu. Nagradna igra, organizirana v sodelovanju s trgovinami Mercator, je bila odlična priložnost za promocijo blagovne znamke AVE Grill in je pritegnila številne udeležence po vsej Sloveniji. Poleg glavne nagrade so bila podeljena še tri električna kolesa in deset AVE Grill paketov. AVE Grill ostaja najbolj prodajan in raznolik program na trgu, znan po odličnih kombinacijah začimb in pristnem okusu, ki ga ljubitelji piknikov povezujejo s pravim poletjem.
31. julij 2025
KRISTJAN ČEH JE NOVI AMBASADOR PANVITE: KO VREDNOTE POVEŽEJO VRHUNSKI ŠPORT IN LOKALNO KAKOVOST Rakičan 31. julij 2025 – Skupina Panvita in Kristjan Čeh stopata na skupno pot sodelovanja, ki združuje ljubezen do domačega, športno srčnost, vrhunskost in optimizem. Eden naših največjih športnih asov je tako postal ambasador Panvite in blagovne znamke AVE, s katero bosta skupaj nagovarjala k zdravemu življenjskemu slogu, spoštovanju tradicije in kakovosti ter iskanju vrhunskih rezultatov na vsakem področju. Panvita, vodilno podjetje na področju kakovostne, lokalno pridelane hrane, je danes sklenila dolgoročno partnerstvo s Kristjanom Čehom, dobitnikom najžlahtnejših odličij na svetovnih in evropskih prvenstvih v metu diska. Ptujčan je danes ambasador predanosti, poštenega dela in spoštovanja do lokalnega okolja, ki ga Panvita postavlja v ospredje že več kot sto let. »V Panviti verjamemo, da prava moč prihaja iz spoštovanja korenin, trdnih vrednot in predanosti skupnemu cilju. Prav zato smo še posebej ponosni, da z današnjim podpisom povezujemo zgodbo Panvite in Kristjana Čeha, ki na najvišji ravni uteleša našo zavezanost kakovosti, vztrajnosti in lokalnemu okolju. Prepričani smo, da bo naše sodelovanje še dodatno utrdilo zaupanje potrošnikov v zdravo, kakovostno in lokalno pridelano hrano,« je ob sklenitvi sodelovanja povedal glavni izvršni direktor Panvite Dubravko Folnović. Zgodba, ki navdihuje: Od domače kmetije do svetovnih zmag Kristjanova zgodba je preplet trdega dela, discipline in povezanosti z domačim okoljem. Njegovi vrhunski rezultati – med njimi naslov svetovnega prvaka, evropsko zlato leta 2024 in osebni rekord 72,36 metra – so plod dolgoletnega dela, razvoja, zdrave prehrane in trdnih življenjskih načel. »V čast mi je, da postajam ambasador Panvite, podjetja, ki je že več generacij del naše skupnosti. Brez tradicije, discipline in dobre, zdrave ter kakovostne hrane ne bi bilo pravih športnih uspehov,« je ob podpisu sodelovanja povedal Kristjan. Ambasador zdrave hrane in življenjskega sloga Kot novi obraz Panvite in blagovne znamke AVE bo Kristjan Čeh na sproščen in avtentičen način ozaveščal o pomenu lokalno pridelane kakovostne hrane za zdrav vsakdanjik. Na svojih družbenih omrežjih bo delil utrinke priprave zdravih obrokov ter izpostavljal pomen uravnoteženega življenjskega sloga – za športnike in vse, ki cenijo aktiven vsakdan. Partnerstvo med Panvito in Kristjanom Čehom je poklon tradiciji ter navdih mladim, da lahko z vztrajnostjo, predanostjo in zdravim načinom življenja dosežejo vrhunske rezultate. Panvita z izdelki AVE vsak dan potrjuje, da kakovostna domača hrana ni le izbira, ampak način življenja, Kristjan pa dokazuje, da so največji uspehi mogoči tam, kjer se srečajo srce in vrednote. Dodatne informacije: Simona Petek Čerpnjak, simona.petek@panvita.si . O Skupini Panvita: Skupina Panvita, ki je leta 2022 praznovala 100-letnico delovanja, je ena največjih in najpomembnejših družb v slovenskem kmetijsko-živilskem sektorju, zavezana trajnostni pridelavi kakovostne hrane. Deluje na treh ključnih področjih: primarna kmetijska proizvodnja, prehranska industrija in trajnostna energija. Panvita je ena vodilnih vertikalno integriranih verig v Sloveniji in zaposluje več kot 700 ljudi. Obdeluje več kot 3.500 hektarjev kmetijskih površin z najsodobnejšo opremo in proizvodnjo, usklajeno s podnebnim programom za kmetijstvo in okolje. Panvita je vodilna na področju ekološko trajnostne hrane in se je zavezala, da bo do leta 2030 zmanjšala izpuste toplogrednih plinov za 40 %, hkrati pa povečala uporabo trajnostno pridobljenih surovin in vsaj 75 % embalaže iz recikliranih materialov.